loading...
بیا تو عشق
نیوشا بازدید : 177 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (4)


سلام

سلام به همه ی دوستان خوبم 

مرسی ک به من سر زدید  من این وبو همین جوری زدم بهتون بگم عاشقممنو عشقم نیستم

خب حالا قوانین وبمو براتون بگم 

1-نظر یادتون نره 

2-باجنبه باشین

3-باتبادل لینک موافقم منو اسم عشق بلینکین وبیگن با چه اسمی بلینکمتون

4- لینک تکونی هم داریم

منو عشقمدیگه همینا فعلا 

همتونو دوس دارم  نظرم یادتون نره فعلا بایمنو عشقم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ДNtί Ğirłś در تاریخ 1392/02/20 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

salam azizam web toam khobe ama qalebet bham rikhtas , link kardametشکلک


toam mano blink


ДNtί BѺчs ☼ ДNtί Ğirłś

این نظر توسط سیدعلیرضا رئیسی گرگانی در تاریخ 1392/02/07 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب و احترام

به روزم منتظر شما هستم

این نظر توسط پريناز در تاریخ 1391/12/05 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام نيوشا جون وبت خيلي قشنگه ممنون كه به وبم اومدي لينكت كردم اگه ميشه من رو به اسم (عشق شيشه اي)لينك كن مرسي گلمشکلکشکلکشکلکمنتظرتم بازم بياشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط police در تاریخ 1391/11/26 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

سلام نیوشا؛وب خوشکلی داری؛عکساش که توپه؛مطالبت با طراحی و بک گراند ماهه؛من وب ندارم ؛ولی نسبت به دیگران وبت خیلی خوبه؛خوش باشی گلم؛
پاسخ : سلام عزیزم
مرسی ک اومدی نظر لطفته


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خوبین؟؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد من عاشق نیستم واین وبمو همین جوری زدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم یکی بهتره؟؟
    بیشتر چه مطالبی رو دوس داری؟؟؟؟
    شوووووووووما طرفدار کدوم تیم هستید؟؟؟
    نظر تون درباره وبم چیه؟؟؟
    کدوم یکی رو دوس دارین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 5,335